EMMELI FALL :D

hmm vart ska jag börja?

Det här är nog den sköönaste tjejen och den sjukaste(L) älskar verkligen denna tjejen hon är en jävel på fotboll och drar alltid dom oskönaste skämten :) , har alltid roligt med denna flickan, man kan alltid lita och prata med emmeli om allt. Man skrattar alltid med dig din underbara människa <3 Det finns som mycket jag kan säga om dig som inte får plats här men glömmer aldrig alla minnen med dig<3 , vii måste leka snart igen gumman , saknar dig och jag saknar min rääävpääls ! :D:D pussss&kraam älskar dig emmeli fall {v.

Kommentarer
Postat av: emmeli :D

naaw :D älskar dej med, du är bäst :D <3 hehe din pälls , den håller jag på att sy klart nu :D så den ska du få snart , haha :D puss<3

2009-04-19 @ 19:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0