Glaad tjej!

Förlåt att jag inte har skrivit men har haft mycket plugg och grejer (y) , men idag har det varit en uuunderbar dag ! soligt och jätte härlig skoldag också :). Jag har  bara tagit det lugnt idag efter skolan gick jag hem till min älskade vän och myste! (L), Efter det har jag bara legat i solen och försökt fått lite färg. Just nu har vi fått gäster mammas kompisar Malin,Linda& Akke, jätte mysigt vi sitter och äter jordgubbar& kladdkaka och bara myser!! Snart ska jag och min syster ha en liten filmkväll typ med massa gott ! muuummms ! . Imorgon ska det bli jätte mysit, jag ska vara med min lilla my och sedan ska vi åka och träffa kalle och hans vänner i slottsskogen och det ser jag framemot det kommer bli jätte mysigt hoppas jag (y)(a). Ja skriver lite senare ikväll tror jag :D Nu ska jag mysa vidare !

Pusselipuss/ JULIA

Kommentarer
Postat av: lisa

ja ska också va med, gulligt du skriver här julia =)haha älskar dig mest min syster <3

2009-04-18 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0