God morgon!

godmorgon alla sömntutor! , eller vad ska man säga eftermiddag?, jag vakna iallafall nu efter en konstig dag igår.
Igår gick inte allt som jag hade trott, jag maja och jonna var med varandra igår. Maja kom till oss vid 5 tiden ungefär sedan gjorde vi i ordning oss för att gå och träffa patrik i stan. Vi var hemma hos emanuel kl 9 typ, men vi hann inte vara där särskilt länge innnan vi skulle dra hemmåt igen. Det blev en ganska "lugn" kväll igår.
Det va ungefär allt som hände igår orkar inte gå in på detaljer, men vi hade ändå väldigt roligt under tiden :).

Idag blir det nog bara deg framför tven, tips på bra film som kommer ikväll är *skicka vidare* heter den och den kommer kl 21.00 på kanal 9, det är verkligen en underbar film ingen kan se den utan att börja gråta. Den ska jag se iallafall!!
Jaja nu ska jag äta av min systers goda kladdkaka *muumms*!
Skriver nog senare!

pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0