Godmorgon !

Hej alla morgonpigga människor!

Detta är verkligen ett problem med mig jag är så sjukt morgontrött och klockan är 06.50 nu , haha men jag håller faktiskt på att bli bättre med att komma upp i tid förutom igår då när jag försov mig 1 timma för jag trodde det var måndag.. snacka om att man blir rädd för sig själv då. Men undra hur dagen ser ut för mig idag, jag börjar kl 08.00 och slutar halv 2 så dagen ser ganska bra ut för mig idag, härligt!
Nu sitter jag och stresss äter två mackor för jag har väldigt bråttom nu om jag ska hinna göra mig i ordning till skolan också :) , Jag har verkligen sovit som en prinsessa inatt jag somnade jätte gott efter desperate housewives vid 11 tiden ungefär, Jag ville verkligen inte vakna.. Jaja vi får se om jag går ut och joggar lite idag *om jag orkar* haha :) Men nu får jag faktiskt slita mig från datan och äta upp min frukost!

Jag skriver senare, se till och vakna nu allihoppa !

Pusselipuss/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0