Hade aldrig gått med på de.

Ja säger bara att om jag visste vad vi skulle få göra hade jag aldrig gått med på det, asså i skolan fråga en vuxen mig madde och olivia om vi ville hjälpa till med stationer på våran städdag så slapp vi städa , men jag kan bara säga detta att vi fick göra sååå mycket annat släpa skräp och ta in och ut massa bänkar, hålla i en konstig lek, ta upp fimpar osv.
Jätte tråkigt plus att min klass fick sluta 20 över 1 och vi fick sluta lite över 2  ? jätte ovärt !
haha jaja idag hade jag tänkt att åka och gymma&sola med min pappa (L), behöver fan träna lite nu jag har legat och slappat för mycket nu (a) haha.
Efter de ska jag väl köpa något gott till nationella imorn i matte -.- , och det kommer ju inte gå så bra tror jag eftersom jag suger på det och jag är jätteee nervöös!!
Och nu har jag precis bråkat med min syster igen, vet inte vad det är men jag blir bara så trött på allt nuförtiden och då säger hon onödiga saker och jag bara sitter där o låstas som ingenting men egentligen tycker jag det inte är roligt men jag har slutat bry mig helt vet inte varför men jag orkar bara inte bråka..

Pusselipuss/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0