helt borta !

Hejsan =)

Idag har det varit en hel konstig dag, det började med inatt när jag verkligen inte kunde somna! , jag låg och funderade på allt hela natten. Jag la mig efter filmen *skicka vidare* och den var väl slut undefär vid halv 12 och efter att jag hade gjort i ordning mig så la jag mig i sängen vid 12 tiden och låg och funderade till kl 4 på natten ! kunde verkligen inte sova. Sedan gick jag upp vid 7 för jag trodde verkligen att det var måndag idag och att vi började kl 9 så allt var helt konstigt.. så jag kom ju verkligen jätte försent till skolan men som tur va blev inte min so lärare så arg på mig han skratta mest  (a)Men annars har dagen varit helt okej för mig, förutom att jag blev allt lite besviken på att det började regna vid ett tiden när vi spelade brännboll och då gick de ju inte alls bra sen (n) .
Men det har varit väldigt kvavt idag så man kunde ju nästan veta att de skulle bli regn.

Idag ska jag bara ta de lugnt dricka lite thé och sitta på balkongen och ta de lugnt  :) , jag fick ett samtal av min kära syster på dagen och hon berättade att jag har stadslagsträning 20/4 , och det är ju snart så man får ta och tagga inför det! Det ska bli härligt att träffa tjejerna igen i laget de var ett tag sen nu. Något som ja hoppas alla ska se idag är ju desperate houswives på 5:an ikväll kl 9 :) missa inte det för idag är det dubbel ansnitt wiihoo :D

Hejdå alla underbara människor hör av mig ikväll! (L)

Pusselipusss/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0