Nervös för att redovisa!

Nu sitter jag här med boken uppslagen för en gångsskull jag kan bara säga att det tog väääldigt lång tid innan den kom upp!
Jag är så himla nervös för imorgon det är helt sjukt, Jag är så himla nervös för att redovisa och det ska jag göra imorgon inför klassen. Jag skämms verkligen inte för min klass för dom känner jag så himla väl men det är bara det när man står där med papprena i handen och läraren står och glor på en då blir man nervös och jag har verkligen jätte svårt för sånt för jag kan knappt prata då jag börjar typ stamma haha, men annars är det aldrig någon fara för man gapar ju och allt i klassen men när alla är helt tysta och man har allas ögon mot sig då går det inte :/ .
Jag jobbar om svälten i afrika, jag tycker verkligen det är jätte intressant för det är så himla synd om dom jag vill bara åka dit och ge dom mat och kläder. Men jag fick reda på idag att när man skickar in pengar och sånt till rädda barnen eller något sånt så tar dom som har hand om "företaget" nästan alla penagr man skickar in så barnen och dom andra får ungefär kanske 10% av pengarna eller typ 5 %  och det är ju inte alls bra! jag blev jätte upprörd när jag fick veta de.
Nu kom min fina syster in i köket och satt sig här med mig, hon kan knappt sitta eller röra sig hon har så ont .. stackarn(L) Älskar verkligen min syster hon är den som förstår mig bäst och kanske lite "överbeskyddande" men det är väl bra antar jag fast kanske lite mycket, några som också förstår mig bra är mina bästa kompisar my&lisa älskar er mina små änglar, <3. Man behöver inte ha en "flock" med vänner när man har två som aldrig släpper än eller jag som aldrig släpper dom heller. Jag skulle kunna förlåta dom för vad som helst inprincip för att när man är så bra vänner kan man faktiskt förlåta allt nästan för att alla exakt alla är värda en till chans :) (L) kom ihåg det!

Älskar mina vänner :)<3

Kommer nog skriva lite senare tror jag ;)


Pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0