slutet för 9:an snart.

Hej igen :)!

Snart är det slutet för 9:an bara 5 veckor kvar knappt + att vi ska ha friidrottsdagar och brännbollsdagar, så det är inte alls mycket kvar nu snacka om att man längtar tills man börjar på gymnasiet sen, men endå man kommer ju sakna väldigt många. Det känns endå väldigt meningslöst för det är knappt någon som tar ansvar i våran klass eller våra lärare vill knappt hjälpa oss längre tex med klassresa , vi har äntligen bestämmt oss för att det blir brännö igen och ingen vill hjälpa oss med att boka och all sådant. Ingen bryr sig heller om våran bal liksom det är detb sista vi gör tillsammans och det skulle ju vara mysigt om det blev bra men ingen går in för det, Jag ska inte heller säga att jag har gjort mycket heller men jag har suttit upp papper i koredorerna för ett möte om balen men dom blev ner ryckta med en gång och det blir man ju lite less på. Vill verkligen att det ska bli bra! Men guuud det är helt sjukt så lite det är kvar av skolan och de ska bli suuperkul men fortfarande är man ju väldigt nervös för en ny skolan och allt folk men hoppas man smälter in bra, de lär ju bli så för jag känner redan många och blir det spännt kan man bara snacka handboll för jag tror nog att det blir Aspero Idrottsgymnasium men är inte säker men tror det iallafall :) (y).

Nä nu ska jag göra mig i ordning för desperate housewives kväll med popcorn och läsk * smaaskens* !  
Kan det bli bättre? nej tror inte de, så himla skönt att vara hemma idag va :), Men jag kan faktiskt erkänna att jag har saknat mina bästa kompisar Lisa helin och My bergman mina små älsklingar , älskar er flickor ni betyder väldigt mycket ! (L)
Seee yoou later!


Pusselipuss/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0