sommar!

Jag förstår inte, kan man längta mer till sommaren eller? Jag blir allvarligt lurad av vädret och det blir säkert många mer än jag. Man tror att det är så himla varmt och skönt *som det är då* men när det kommer mot kvällen så blir man ihjäl frusen rent ut sagt. Man går ut i tunna tunikor och tunna leggins och en jeansjacka över det.
Jag tycker verkligen synd om min syster hon har haft problem med halsen i flera månader nu, det har liksom kommit och gått, nu har det varit bra ett tag men nu har halsontet kommit tillbaka igen och jag pratar liksom inte om lite ont i halsen utan feber,halsfluss,svullna mandlar och jätte blek. Tycker verkligen det är jätte synd om henne , nu är hon på sjukhuset igen vi får se vad dom säger denna gången för sist prata dom om att operera bort mandlarna för hon blir så sjuk lätt, men vi får se vad som händer. * Hoppas allt går bra * (L)

Hörs senare !

Pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0