SOOOL =)

godmorgon! <3
Jag hade en jätte skön dröm inatt om handboll och vänner :D haha och mitt i allt så ringer min bästa vän och väcker mig haha, lilla lisa hon ville få upp mig i tid när det är så himla fint väder ute :).
Det är ju helt underbart ute okej att det blåser lite men de är riktigt fint väder !
Idag blir det nog lite ändrade planer för lisa ringde ju mig i morse så vi ska nog ut och busa senare!, och de blir nog att timpan och john är med oss en stund kanske? dom ringde ju mig förfullt igår när jag hade gäster och ville få ut mig men ja kunde ju inte dåå.. :/ , men hoppas vi kan idag allihoppa :D haha.
Sen vid 8 halv 9 eller tidigare ska vi träffa kalle och hans polare :)
nä nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen ut i det fina vädret :)<3

Hör av mig senare !

Pusselipuss/JULIAsommriga människor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0