suunshine !

idag har jag haft nationella i matte och det gick väl ganska bra iallafall men har verkligen ingen aning men man får hoppas på det bästa (y), hur gick det för er andra som hade det idag? =)
Efter nationella fick vi unna oss med en film som jag inte tyckte va så bra så vi drog med oss ett gäng och körde "stad&land" i ett annat rum haha faktiskt ganska kul ^^ , men det blev ju inte överdrivet för jag och olivia hade ju en lite fait typ vi börja slänga saker på varann och börja ha vattenkrig typ *haha* .
Efter bamba/maten retades jag lite med en kille i min klass så han fick typ dampet och sprang och hämta en tunna vatten och skulle hälla de på mig men han missa såklart ;) men han var efter mig heladagen och skulle blöta ner mig !
Efter musiken så spela vi bara brännboll och fick typ gå hem efter det ganska soft faktiskt =D.

Snart ska jag ta på mig träningskläderna för pappa kommer och hämtar mig 18.10 utanför så ska vi åka och gymma&sola och det ska bli väldigt skönt faktikst!
Jag är faktiskt jätte glad nu för jag får tillbaka min mobil imorn och jag har saaaaknat den jätte mycket ! är jätte GLAAD :D
Men vi hörs senare  tror jag :)
haha ni kan se en video på mig och olivia när vi dampar på elenis facebook plus att den kommer ut på youtube också den heter nog något sånt här ; nidsbndojcswbuacv  , asså bara massa bokstäver :D bli vänn med eleni på facebook; eleni flach. (y)

Pusselipusss/ JULIA
jag och min bästa kompis sofie älskling (L)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha helt galna va ni :D men sååååå kul :D<33

2009-04-23 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0