Tröttt!

Hejhej! :)

Idag har det varit en ganska slapp dag men ändå kändes det som att man va i skolan i en evighet, men endå sluta vi jätte tidigt. Jag har inte kommit hem en ända dag utan huvudvärk och det är ju inte alls roligt, fattar inte hur jag kan få det och när jag har det då stör jag mig på exakt allt? asså fattar inte vad det kan vara tipsa gärna om ni vet (y).
Vi hade syslöjd sista lektionen och det är ju inte alls fel, jätte härligt! Jag håller på med en jätte söt klänning blir nog klar med den nästa gång vi får hoppas den blir bra :)! En rolig sak jag,ylva,emma& madde såg idag på bussen var att en kille åkte på böter *okej det kanske inte är kul* men de roliga va att polisen lägger så himla mycket tid på någon som har fått böter än när någon har blivit slagen eller så.. lite tråkigt för liksom polisen åkte efter bussen ända från brunnsparken.
Det som händer idag lär ju bli plugg, usch fy jag orkar verkligen inte med de just nu , allt bara poppar upp :D haha.
Man ska absolut inte missa greys idag kl 21.00  :).

Jag är helt slut och seg i huvudet nu, skriver senare! (L)

pusselipuss/ JULIA

Kommentarer
Postat av: fridalindberg

haha sötnos

2009-04-17 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0