Underbart bra !

Ännu en fin dag :)

Det som hände igår va att jag och min lilla ängel lisa gjorde tacos hemma hos mig och det gick faktiskt jätte bra och det blev gott =D, efter det åkte vi in till avenyn och promenera lite där , sedan tog vi vagnen till botaniska och gick lite i slottsskogen men vi kände att det blev lite kyligt så vi åkte hem till mig och tog på oss mer kläder och hämta en filt :)
Runt 9 halv 10 mötte vi Kalle,Erik och några mer folk i azaleadalen där det va rejv ännu en gång. Efter en liten stund gjorde vi en liten brasa som vi satt vid och lyssnade när erik spelade gitarr för oss och sjöng de va jätte mysigt! När vi hade suttit där en stund kom massa typ pundare som ville låna våran eld? haha, så vi drog till plikta och gungade en stund sen skulle jag och lisa hem så dom följde oss till linné men så såg vi vagnen och va tvungna att rusa så vi fick inte riktigt ett farväl ;) haha de va faktiskt ganska taskigt men vi va faktiskt tvugna :) Men de va iallafall jätte mysig kväll och det glömmer man inte :)<3

Snart ska jag träffa Markus och vi ska kolla på match i heidhallen ( VIKTIG MATCH ) , kärra-heid :) , de ska bli jätte roligt faktiskt men egentligen behöver jag plugga ´för de kan jag inte göra imorn heller för då har jag stadslags träning men vad slår en grymm match (y)
Hör av mig senare !

Pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0