Ändrade mig ..

Jag fick ändra mig snabbt när det gällde att sova hos sofie för att jag har tyvärr mått väldigt dåligt idag kännt mig spy färdig osv. :( hoppas verkligen inte sofie blev besviken för jag vill helst inte bli sjuk innan spanien som ja åker till om 4 dagar:). Men ett tag mådde jag riktigt bra och då dansade jag och sofie viilt samba !! riktigt hett. Jonna och Lina kom precis hem och Jonna var överlycklig för att hon fick reda på av sin sjukgymnast att hon får börja springa lite lätt nu för hon har ju dragit korsbandet innan och det blir bara bättre och bättre för varjedag!!  Imorgon ska jag börja små packa lite inför resan och mot kvällen vid 7 ungefär ska jag åka till gymmet och köra lite :).
Nu ska jag faktiskt gå och bädda ner mig för jag har inte sovit något inatt så nu måste jag få lite skönhetssömn!
Jag skriver ju självklart imorgon igen!!

Godnatt alla sötnosar (L)

Pusselipuss/ JULIA fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0