Heel sköön dag ;)

Tjaaa bloggen!

Denna dagen har verkligen varit heel sköön för mig iallafall *hihi*, Vaknade runt 10 och vi började vid 8 i morse men jag tänkte att nu när jag redan är försenad så varför stressa? haha så jag kom till skolan runt 11 ungefär tror jag (a) haha. Men vi gjorde ju typ ingenting idag bara pratade betyg och ja tror jag får ganska så bra betyg i år, blir nog ett VG i SO  :) yeess! Efter skolan drog jag mig in till stan för jag skulle köpa en present till en söt tjej som heter Eleni Flach, Jag tog med mig Moa och Sofia in till stan för jag ville inte åka själv(a) men sedan drog dom hem och då träffa jag min bästavän sofie och vi tog en fika på condeco och snacka lite skit haha.

Nu på kvällen har jag väl tänkt att vara hemma hos sofie och se på hennes fina bal kläder och massa annat!!
Jag ska lägga upp ett inlägg om hur min och sofies sommar är planerad och det ska bli så sjukt roligt! :D, Vi ska göra massa skojj. Lägger upp det senare! Jag är verkligen suuuper glaad idag btw ! :D haha (L) 

Ha det så fiint alla läsare :)

Pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0