Inte lika roligt, älskar dig mammi

Helluu bloggen !
Detta var ju inte lika kul kan jag bara säga , Nu var det såhär att jag skulle åka till mina mormor och morfar idag och det är alltid kul att sitta och prata med dom, men så sa mamma detta till mig lite sent så jag kan ju erkänna att jag blev typ lite sur på min lilla mamma för hon inte hade sagt något tidigare typ och det är ju inte bra att bråka om en såndan liten sak så nu är jag "ovänn" med min mamma och det är ju inte kul så jag skulle bara hållt masken och varit glad och följt med iallafall.. Förlåt min lilla mamma att jag blev sur på dig för ingenting förut. Men du vet att jag älskar dig endå (L) och du mig (a) haha. Det var faktiskt dålig av mig mamma..

Jaja idag blir det nog hemma kväll och kolla på greys som börjar kl 21.00, för skulle väl egentligen träffat kalle en stund idag för vi hinner inte ses så mycket innan jag åker till Spanien och det är ju lite sorgligt, Men det sket sig också men iofs så fråga min lilla lisa om jag ville komma ut en liten stund men som sagt det är lika bra att vara hemma och få prata lite med min mamma(a).
Skriver säääkert sen!

Pusselipusss/ JULIA haha SNYGG bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0