Klassresa!

Hejsvejs!
Förlåt att jag har varit dålig på att skriva men jag har verkligen haft fullt upp med allt, skolan läxor träningar m.m !
Men idag kom jag hem från min underbara klassresa, det var underbart kul, Det hände mycket roliga saker min klass är ju helt galen. Det var mycket knas med men det behöver man inte nämna, jag hade iallafall sjukt roligt kommer aldrig glömma detta! Vi solade och badade jätte mycket för det fanns inte så mycket att göra där förutom att bara umgås med varandra och det var inget problem för Jag,Amanda och madde var helt galna vi sprang typ och dödade fåglar haha det va sjukt roligt! Men jag tycker det är lite dåligt av mig att jag badar första gången i år den 1 juni (a) men när jag väl hade gått i var det helt underbart!
Ja idag ska jag fixa mina naglar och lite andra grejer, är jätte stressad inför denna balen för det är ingen som hjälper till? det är jag emma och eleni som typ gör allt inga lärare hjälper till alls! jätte jobbigt .
Nu ska jag kila iväg till affären och köpa lite god glass som man kan unna sig med lite för jag mår inte så bra idag alls, känner mig jätte deprimerad och typ ledsen vet inte varför menmen.. P.s vill bara säga att 9B ni gjorde denna klassresan bäst! kommer sakna er så sjukt mycket när vi går ut 9:an kommer aldrig klara av det kommer gråta så mycket så det är helt sjukt för vissa som man har kännt sen dagis kanske man inte kommer se igen liksom.. Men jag älskar verkligen er ni är bäst (L)

Skriver senare ! Pusselipuss/JULIA









Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi döda fåglar är vår grej :D! Åh alla danser inne i vårt rum går ju inte att slå. Du är bäst <3

2009-06-04 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0