Planer inför sommaren 09!

Jag och sofie har suttit och pratat om våra planer i sommar för vi har varit med varandra så sjukt mycket detta året så vi tänkte göra denna sommaren till den bästa! och det låter ju galet bra :) , Vi båda ska utomlands direkt efter skolavslutningen jag då åker till spanien med min kära syster och Nathalie, medans sofie åker till Frankrike med hennes Kille och är verkligen avensjuk för hur mysigt är inte det då? ååh :) haha men jag kommer också ha det så sjukt skojj med mina galna kompisar haha så det är inte så farligt ! Efter vi båda har kommit hem ska Hon & Carl hennes kille ha en middag tillsammans * jätte mysiigt verkligen* :) och det ser jag framemot jättee mycket! Sedan har vi bestämmt att vi ska ha en middag också och grilla och bara mysa i sommar (a) , och nästa sommar åker jag och sofie SJÄLVA till grekland i Juni, jag fattar inte att det är sant tänk oss två i ett hus i Kreta helt Gaaleet kul kommer de bli :)<3. LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET JAG ÄR HELT UPPJAGAD NU TYP HAHA :D Partyy like a rockstaar!!

höör av mig sedan !
Pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0