Sofie Johanna Berner, älsklingen.

Sofie berner, Jag vet att det har varit dåligt av mig att inte höra av mig så mycket men du får aldrig tro att jag tar alla andra föra dig för så är det verkligen inte, du är verkligen en vän man kan lita på du har aldrig svikit mig och skulle aldrig göra. Du och jag har känt varandra så sjukt länge och vi har varit med om så mycket tillsammans och det känns som om du inte kan prata med mig längre om någonting .. :/ nu när det har hänt en sån stor grej nu känns det verkligen som om jag har svikit dig älskling, men du får aldrig någonsin glömma att du är det bästa jag har sofie. Jag saknar dig varje dag vill aldrig att vi slutar umgås, jag kommer aldrig släppa dig. Tänker alltid tillbaka på tiderna med dig och det var verkligen minnen som man aldrig glömmer. Haha när jag och du tog ekan och jag körde in i båten haha eller när vi alltid skulle bada med kläderna på holmen(L) Sofie jag finns alltid här för dig och tvivla aldrig på det,du kommer föralltid vara min bästa vän glöm inte det. Älskar dig det finns så mycket jag kan säga men sofie vill aldrig att du glömmer mig gör aldrig det lova<3 Jag älskar dig min älskade vän finns här föralltid kommer aldrig försvinna för dig älskling. Vill bara att du ska veta allt detta (L) love you always honey.
Pusshejleverpastej ´/JULIA



Kommentarer
Postat av: JONNA

bra julia att du har börjat blogga igen, love

2009-06-03 @ 16:55:38
URL: http://jonnabreden.blogg.se/
Postat av: fridalindberg

saknar er flickor!

2009-06-04 @ 20:20:38
URL: http://anotherffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0