SPANIEN NÄSTA VECKA!!

Jaaadååå nästa vecka drar vi! Jag jonna och natta sticker till spanien i calella i 2 veckor och det kommer ju bli så underbart va :) (a) herregud kan inte ens fatta att det är sant än. Vi kommer ha det så skönt där nere bara ligga och steka på stranden, men jag kommer ju självklart sakna många människor och verkligen min underbara mamma hihi (L)

Såhär ser min vecka ut nu man hinner inte göra något obestämmt! haha, torsdag träning,Fredag student elenis tjejmiddag m.m, Lördag Jonnas tjejmiddag efter det krogen med tjejerna, Söndag Mys hemma haha. Sedan på måndagen är det helt soft i skolan och sedan är det klippning på G ska göra vita slingor i håret och klippa det rakt, tisdag någon fotbolls grej onsdag är det bal och på torsdag vanligt på fredag avslutning och sedan är det spanien! :) HÄRLIGT

Pusshejleverpastej/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0