Tjejmiddag&Krogen!

Tjaatjaaa bloggeen!
Jag vaknade nyss efter en sjuhelvetes bra kväll! herregud det var nog den bästa kvällen i mitt liv :)
Dagen började med att jag fick hjälpa min älskade syster med att duka och städa inför middagen. Tjejerna kom vid 7 halv 8 ungefär, vi åt god mat och dansade och hade sjukt roligt! Vi drog hemifrån ungefär vid halv 11 påväg in till stan, Vi gick in på Blvd och hade jätte kul vi stog och skojade med vakterna!! haha
Vid 1 kom Kalle in till stan och träffa mig en stund och mina tjejkompisar och alla tyckte han var en  jätte trevlig
prick :)När han hade gått satt vi på ute sidan och jag träffade en tysk så det blev engelska hela kvällen typ.
Vi var hemma runt 4 halv 5 och denna kvällen kommer jag aldrig glömma tjejer! nii är bääst (L)
Detta får vi göra om snart!!

Hör av mig senare för nu ska jag duscha och sedan träffa sofie :)

Pusselipuss/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0