väldiiigt tröttt!!!

Tjaaa bloggen!

Idag kan man säga att jag är sjuukt trött för en viss liten Kalle va hemma hos mig igåår vääldiigt länge! haha men det var kul också. Annars igår låg jag bara hemma och tog det jätte lugnt ,när kalle kom hem till mig låg vi och kollade på O.c som vi "båda" älskar!! haha nää han typ hatar det och ja AVGUDAR det :) men ja tvingar han att se ändå.
Idag gick jag upp 06.30 för jag skulle till frissan kl 8.00, efter det gick jag inte till skolan för jag var alldelses för trött för att typ kunna röra mig(a) haha, btw mitt hår blev ganska bra endå ville inte att ha något speciellt bara klippa det rakt och slinga det blont. Nu sitter jag här med min bästavän sofie och vi har precis lagat hamburgare *muumms*!!
Nu mot kvällen har vi tänkt att bara vara hemma för hon ska ladda upp för balen imorn och jag ska ladda upp för minigolf med klassen :D, Jag ska också sova hos sofie idag och det ska bli jätte kul :).
Nu ska jag vara lite social mot henne med!! Vii hörs säkert senare (L)

Pusselipuss/ JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0